Ajalugu;

Skydda ajalugu ulatub tagasi 1976. aastasse. Toona olime ettevõtte Järnia AB osa. Meie kontseptsioon on aja jooksul edasi arenenud ja on praegu Põhjamaades juhtiv isikukaitsevahendite kontseptsioon. Skyddast sai iseseisev ettevõte 1997. aastal ja sellest ajast alates on ettevõtte käive kasvanud 280 miljonilt Rootsi kroonilt 1,2 miljardi Rootsi kroonini. Skydda kontseptsioon on praegu esindatud Rootsis, Norras, Soomes, Taanis ja Eestis. Osalist tootesortimenti müüakse veel ligikaudu 20 riigis.

„Skydda isikukaitsevahendite kontseptsioon on Põhjamaades esikohal”

Kogemus;

Meie tehnilistel ekspertidel on pikaajalised ja põhjalikud kogemused isikukaitsevahendite ning töökeskkonnaseaduste ja -eeskirjade alal. See tagab, et kliendi vajadustele leitakse õige lahendus.

Tööstusharude tundmine;


Suure osa klientide tööpaikadel viibitud ajast veedame koos tööstus- ja ehitussektori töökeskkonna-/tööohutusspetsialistidega. Väljakutsed, millega kliendid silmitsi seisavad, annavad meile pidevalt uusi oskusi ja teadmisi, mida kasutame iga kliendi jaoks parima lahenduse väljatöötamisel. Koos tugevate koostööpartneritega meie edasimüügivõrgustikus saame pakkuda Põhjamaade tugevaimat isikukaitsevahendite kontseptsiooni ja selle parimat kättesaadavust.


Tootevaliku arendamine;


Skydda on oma tegevusaastate jooksul arendanud välja Põhjamaade parima isikukaitsevahendite sortimendi, mis sisaldab nii tooteid kui teenuseid.

Tootevalik koosneb nii maailma juhtivate kaubamärkide sisseostetud toodetest kui ka tugevatest ettevõtte enda poolt välja töötatud kaubamärkidest. Meie tootearendus toimub tihedas koostöös kasutajaga, mida peame pikaealiste lahenduste loomisel otsustavaks teguriks.

Skydda töötab pidevalt välja erinevat tüüpi teenuseid, nagu näiteks koolitused, riskianalüüsid jms.
 

LOE LÄHEMALT MEIE TOODETE KOHTA

LOE LÄHEMALT MEIE TEENUSTE VALIKU KOHTA

Tehniline tugi;


Oleme kättesaadavad telefonitsi ja pakume hea meelega meie toodete ja teenuste kohta käivat informatsiooni. Meie eesmärk on hoolitseda selle eest, et klient saab parima võimaliku teeninduse. Võta meiega ühendust ka tarne- ja hinnaküsimuste puhul.

KLIENDITEENINDUS;

Klienditeenindus tegeleb tellimuste, arvete, tagastamiste ja reklamatsioonidega. Osakond lahendab küsimusi, mis ei nõua eriteadmisi toodete kohta.

Oleme avatud 8.00 - 17.00. Võta meiega ühendust telefonil/e-posti teel: +372 6 348 444 skydda@skydda.ee

Kaotsiläinud või valesti tarnitud kauba korral palume võtta ühendust meie logistilise toega e-posti aadressil skydda@skydda.ee. Erakorralistes olukordades oleme kättesaadavad ka telefonil +372 6 348 444.

Sertifikaadid;


Skydda i Sverige AB-le on väljastatud kvaliteedi-, keskkonna- ja töökeskkonnasertifikaat, mis vastab standardite ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 ja OHSAS 18001:2007 nõuetele. See tähendab, et järgime dokumentaalselt tõendatud protsesse eesmärgiga saavutada klientide rahulolu, vähendada keskkonnamõju ja muuta töökeskkond turvaliseks. Meie tegevust kontrollib sertifitseerimisettevõte DNV.

ISO KVALITEEDI-/KESKKONNA-/TÖÖKESKKONNASTANDARDITELE VASTAMIST TÕENDAV SERTIFIKAAT